duminică, 24 ianuarie 2010

Scrise pentru ea !

PRETECST – TE ASTEPT ACASA (Zgomot de pian)

“Am fost lovit, m-am ridicat, tu ! m-ai uitat

Mi-am revenit, am plecat, tu ! m-ai cautat

Cand m-am intors, nu erai tu ! am plecat

Sunt acasa acum, m-am intors de unde am plecat

Chiar daca acum imi pun idei si vise in vanzare

Chiar daca acum ma simt uscat precum o floare

Chiar daca par bine, doar ti se pare

Am nevoie sa fi tu, sa-mi pui in viata soare

Si doare mi-as dori sa fi aici sa mai vorbim

Cum stateam inainte nopti intregi sa povestim

Inca stiu cum ne certam, ne iubeam noi,

Era lumea noastra facuta sa traim in doi,

Si inca-mi amintesc cum ma priveai tu,

Cand imi era mai greu ma intelegeai doar tu

Am devenit din suflete pereche doi prieteni buni

Si dupa atatea luni, te-astept acasa, ce spui ?”

PRETECST – PANA LA MOARTE feat. MIHAELA (Zgomot de pian)

“Viata mea reprezinta doar un strop de fericire

O lacrima varsata pentru un sentiment numit iubire

Nu fac altceva decat sa ti-o daruiesc

Ti-o dedic pentru simplu fapt ca te iubesc

Am mai spus, ma repet, vreau sa ma iubesti

Nimeni nu e perfect, chiar si tu mai gresesti

Chiar daca ne mai certam, e ceva normal

Dar nu-i firesc sa te superi din ceva banal

Invata sa ierti, invata sa-mi oferi incredetea

Invata sa zambesti, invata sa treci cu vederea

Atunci cand gresesc, cand uit sa spun ca te iubesc

Cand ma feresc sa raspund, cand ma suni sa nu ma umilesc

Apa trece, pietrele raman,

Tu devii tot mai rece, se pare ca nu mai merge

Intelege, e mai bine daca trecem peste

Hai sa incercam sa traim o poveste.”

0 comentarii: