duminică, 31 ianuarie 2010

Nimic nu este corect

Mulţi spun că Dumnezeu există şi că nu te lasă la greu. Atunci cum se face că oamenii cu adevărat minunaţi trebuie să depăşească cele mai grele încercări ale vieţii. Din păcate pentru un zâmbet de fericire trebuie să plăteşti cu mii de lacrimi care îţi erodează obrajii. Nu este corect!!! De ce trebuie să suferim? De ce persoanele care sunt cu adevărat minunate, trebuie să facă faţă unor încercări grele şi să nu fie răsplătite pe măsură pentru bunătatea sufletului lor. Pe zi ce trece mă conving tot mai mult că puritatea din suflet este răsplătită cu furtună puternică în fiecre zi în viaţa reală. Nu suport să văd că o persoană care de obicei îţi umple sufletul de bucurie cu veseia ei şi optimismul debordabt suferă….Chiar încep să cred că nu ne-am născut în locul potrivit, dar nu mă refer la ţară ci la omenire în general. Lacrimile nu conving pe nimeni, zâmbetul pur şi inocent nu mai aduce nimăui o mulţumire. Atunci te trezeşti dimneaţa şi te întrebi cum trebuie să fii ca să nu mai suferi. Poi lasă că spun eu….Nimeni nu trebuie să se schimbe ca să fie apreciat, ci din contră trebuie să rămâi la fel cum eşti pentru că viaţa e dură dar nu ai cum Dumnezeu să nu te facă fericită, pentru că nu degeaba a trimis îngeri aici. M opresc aici pentru că textul acesta nu îmi face nici mie foarte bine, vreau dor să ştii că aştept cu mare ardore ziua în cre ne vom întâlni şi ne vom spune: “Sunt fericită!!!!!” şi bineînţeles: “Sunt fericit!!!!”


Connect R - murderer(by dj geo)
Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii: