miercuri, 3 februarie 2010

Incompenteța asta

Toată lumea foloseşte messenger-ul, care mai de care cu scurtături – de cuvinte – mai idioate; dar chiar nu este nimeni care să ştie că atunci când dai add la cineva ai şi un câmp în care scrii ce este cu tine? Într-adevăr, e opțional dar de unde să recunosc eu pe cineva care are un id gen live2die? Completează şi tu acolo frate şi scrie:

române, sunt gigel din canal, dă-mi un add că am de trimis nişte mass-uri idioate.

Simplu.
Nu-i de mirare că messenger-ul are atâţia gândaci, dacă tot nu ştie poporul să-l folosească ce sens ar avea să meargă mai bine, nu?

Îmi aduc aminte de atunci când a apărut y!m 9 … aveam o legătură de popor, de la mine din lista, care l-au unistall pentru că avatarul celor din listă apărea prea mare (detailed list) .Mi-e unul îmi place, problema apare când ai 50 sau chiar mai puţini useri online. Ei . . . oare era aşa de greu de găsit compact list-ul. Totuși e mai simplu să spui că nu-ți place decât să recunoști că nu știi …

Gata, m-am descărcat … cei care tot au încercat să se infiltreze prin lista mea – try again – mai multe încercări, mai multe șanse de câștig.

0 comentarii: